SVÅRA VÄGVAL

Idag har tiden som vanligt "bara" rusat på...


Bilden här ovan är tagen då jag var i UMEÅ och den får symbolisera den
KÄRLEK jag känner för min sjukhus-liggande MODER.

Hon har haft oturen att få bakterier i sitt operationssår och nu står hon inför ett svårt val:
En ny operation eller avstå?

Jag känner igen hennes frustration av att behöva göra ett VÄGVAL som man inte har någon
kännedom/kunskap om.
 Den situationen hamnar man i då andra människor har vägvalet i "sin hand".

Vill inte orda mer om det mer än att jag
HÅLLER TUMMARNA för att allt vänder till det positiva!

Till dig som läser det här vill jag "bara" säga:
Lev & Må medan du kan!
KRAM Marianne

Kommentarer
Postat av: Ann i Vilhelmina

Jag lider med din mamma, men vad händer om hon inte opererar sig igen? Ja val är aldrig lätt. Hoppas ialla fall att det går bra vilket som. Hadet gott Ann

2010-02-07 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0