ALLA HJÄRTANS KRAM!

En STOOOOR alla <3 kram till er alla!
(Hoppas att alla förstår att < ihop med 3 bildar ett hjärta! Det var yngsta sonen som lärde mig det för en månad sedan....Man lär så länge man lever!)




Jag har avtackats på mitt gamla arbete med blommor, presentkort och så fick jag det fina halssmycket som du ser på bilden här ovan....

Nu är klockan "BED-TIME" för mig så jag ska inte skriva så mycket mer än att nästa vecka ska jag utveckla mina tankar och ställa frågan:
NÄR TAPPADE FÖRÄLDRAR MAKTEN ÖVER SINA BARN?
(Om du har några minuter över nå´n dag kan du ju fundera över frågan..Vad menar hon?)


Eftersom det är ALLA HJÄRTANS DAG idag, ska du få 3 ordspråk om HJÄRTAT:

Ett lätt hjärta gör vägen kort.
                                     (Sverige)

Hjärtat måste antingen härdas eller brista.
                                                        (Frankrike)

Havets djup kan mätas, men vem känner väl människans hjärta?
                                                                                            (Malaysia)


STOOOOOOR alla <3 KRAM ännu en gång...
Lev & Må!
                                 



Kommentarer
Postat av: Camilla K

Hej Marianne!

Tack för senast. Det var skoj att ses igen nu när det inte blir på jobbet längre.



Mina bilder är inte låsta på något sätt..men min hemsida är inte så användarvänlig som den borde vara. Har lust att göra om den helt..men den där tiden uppkommer visst aldrig.

Om du vill skriva ut ett recept är det lättast att markera receptet och kopiera för att sedan klistra in det i ett vanligt dokument...för att slutligen skriva ut det. Försök igen så ska du få se att det funkar! Alla Hjärtans Dag-kramar från mig

2010-02-14 @ 22:32:31
URL: http://camillak.com
Postat av: Ann i Vilhelmina

Hjärta tillbaka till dig. Men var jobbar du någonstans nu? Jag är nyfiken och vill veta!!!!

När tappade föräldrarna makten äver sina barn, de n ska jag fundera på ett tag och har jag det?



Kram

2010-02-17 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0