FöräldraKÄRLEK-en ofattbar kraft!

Vill bara säga TACK till dig, du "tappra själ" som hittar till min blogg trots att jag är så dålig på att skriva nuföriden. Skyller till viss del på tekniken men jag har visst totalt tappat lusten att skriva här... Idag vill jag i alla fall att du tittar på detta klipp, så förstår du vad jag menar med min överskrift.. http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY Historien om fadern och hans son berör mig djupt och vill du finna fler klipp så sök på: The story of Rick and Dick Hoyt - Team Hoyt Jag finner inte hur jag ska få in min bild, så det får räcka så här för idag. Jag har använt min föräldrakraft på CROSSBANAN i helgen. Vi åkte hemifrån fredag kväll och kom hem söndag kväll. På återhörande från en MORALMAMMA Lev & Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0