GOD FORTSÄTTNING på 2009


Tänk så mycket kärlek som visas på NYÅRSAFTON!

Vi brukar fira nyår tillsammans med GODA VÄNNER...
Några av dessa fick bege sig till Sälen fram & tillbaka!
AV KÄRLEK!

Som tur var hann de hem till oss för att fira att det gamla året strax skulle lämna oss
och det NYA ÅRET VÄNTADE......



Ja, inte bara VEM DÄR?
Utan VAD FINNS DÄR?
I det nya året menar jag........

Oj...Nu publicerade jag min text av "misstag"...
Tänkte vänta tills Söndag....

Men nu är texten i alla fall "ute"!!!!

Skriver mer på söndag om MÖRKERVANDRING, SKÖNHETSIDEAL & om STOCKHOLM!



Precis som våra gäster gör här.....
(De går hem efter en MYCKET TREVLIG KVÄLL!)
TACK!
Inte för att ni gick....utan för att ni kom!

Jag går inte ut från mitt hem, utan jag går nu ut från min bloggsida....

Vart du än går, gå med hela ditt hjärta.
                                              (fornkinesiskt)

Utan att gå kommer man ingenstans.
                                                 (kinesiskt)

Den, som går försiktigt, går säkert, och den, som går säkert, går långt.
                                                                                                            (italienskt)

TUSEN KRAMAR....LEV & MÅ!

Kommentarer
Postat av: Camilla K

God fortsättning på det nya året Marianne! ser ju att ni haft ett bra nyårsfirande med de för mig välbekanta vännerna! Jaadu..det är alltid lika spännande att fundera på vad det nya året kan komma med. Spännande! Kramar från Camilla

2009-01-03 @ 17:36:00
URL: http://camillak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0