Error på FARS DAG!!!!

 
Nu har jag "trälat" läääänge.........
Datorn vill inte ladda upp det som jag "lägger dit"!
SKA JAG GE UPP?

Jag arbetar troligtvis vid fel tidpunkt!
ÖVERBELASTNING kanske, vad vet jag!??!!

Har i alla fall bjudit min FAR på kaffe & tilltugg.
Mina barns FAR var också med....

FARS DAG är avklarad helt enkelt!

Igår fick jag en BOK av mycket goda vänner, de var hemma hos oss på en bit mat.
TACK!

Här kommer några utdrag ur boken:

En enda solstråle är nog
för att driva bort många skuggor.
                                      (Fransiskus av Assi)

Det finns inga vägar till lycka eller sorg.
De finns i ditt inre.

Bilden här ovan tog jag på en crossbana....Inbjudande väg?

Mer text ur min bok:
Det borde faktiskt vara ett skolämne,
att lära sig älska sig själv.
                                               (Kay Pollak)

Man måste även ha tålamod med sig själv,
man måste lära sig att här i livet
även vänta på sig själv.
                                       (Fredrika Bremer)

Det svåra är inte att åldras
utan att vänja sig av med att vara ung.
                                               (Lars Forsell)



Ja, vad bör man välja?
En mask som visar en glad min eller?
Bilden här ovan togs på semestern 2007, då vi var på MovieLand i Italien.

Avslutar dagens bloggande med ett ryskt ordspråk:

Sann kärlek liknar cirkeln och cirkeln,
den har inget slut.

Lev & Må hälsar jag dig.
Stjärngnistrande KRAMAR, trots "problemen" med tekniken!

Kommentarer
Postat av: dottern Carola

Känner igen mig i de tekniska problemen. Jag blev less och gick ifrån datorn. Jag gjorde slut med datorn i två dar för jag var så arg på virusen. Men det var ju inte datorns fel, stackarn, han är ju sjuk.



Jag måste skaffa botemedel till den.



Den där lervägen. Jag vill gå där med stövlar och göra avtryck. Ja det ser inbjudande ut...



Kram ifrån Bahamas och det är pizza-kväll i baren så vi hör Bahamamusik ifrån baren. Samma musik varje torsdag...

2008-11-14 @ 02:44:03
URL: http://hajen.blogg.se/
Postat av: Kieran!

Du är utmanad =)



Hoppas allt är bra med er...Kram Kieran!!

2008-11-20 @ 00:27:29
URL: http://kieran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0