FödelsedagsKALAS, mycket MAT & god fortsättning...



Jaha, då har jag inte varit så bra på att skriva....

VARJE söndag har jag ju sagt att jag ska skriva, så nu får jag BLI BÄTTRE på att göra det..
HUR SVÅRT KAN DET VA´?

Bilderna här ovan är från yngsta sonens födelsedag....
JULAFTON 1998 fick vi den bästa julklapp någon kan få-
ETT VÄLSKAPT BARN!

Förra året välsignades vi med ett barnbarn den 25 december...
OCH JAG HADE JU FÖRMÅNEN ATT FÅ VARA MED VID FÖDELSEN!
Vilken JULKLAPP!!

Vid barnbarnets 1-årsdag kunde jag inte närvara...TYVÄRR!!!
Titta gärna på hans TÅRTÄTNING på http://hajen.blogg.se

Min man har också fyllt år dagarna före jul så nu är vi välätna....på tårta!



Vi har klätt GRANEN....(Utan tema!!!)

Det är tomtar, kulor, fåglar, godis & glitter i en salig blandning!

Vi har också GRIMASERAT!!!


Ätit MAT!


Ja....Mat har vi också fått i oss....Vi har ätit.......


och ätit....och ätit.......



TOMTEN kom också...
Jag hann tyvärr inte träffa honom eftersom jag var ute och köpte tidningen...
TREVLIGT MED TRADITIONER!

Min Kära Far och Mor var hemma hos oss....
Här nedan ser du mig tillsammans med Min Fader och Min Älskade Bror



Min Bror och jag skulle hjälpa PAPPA att lämna kökssoffan.....
DET VAR ETT ÄVENTYR!

Ett annat äventyr .....
i STAFFANSTORP den 27/12...


Håller isen att gå på?
   
                                  Gott med varm choklad & smörgås!
    Naturen är så vacker.......

Idag (28/12) har vi varit med om ännu ett ÄVENTYR!
Äldsta sonen har spelat SQUASCH...(Felstavat????SO what?)



SNYGGA STILAR?????
 ELLER????

Det var svettlukt & många svordomar i denna lokal!
Men även trevliga människor att samtala med.....
Tur att det finns variation!

Som avslutning på denna text VILL JAG PASSA PÅ ATT SÄGA:

GOTT NYTT ÅR till DIG!

Ta tillvara och njut av alla nya ÖGONBLICK du har framför dig!
                                  (Moralmammans eget ordspråk inför 2009)

Man kan inte köpa ett ögonblick för guld
                                                               (Kina)

I nästa ögonblick kan det hända, det som bara sker vart hundrade år
                                                                                                                 (Italien)

Dansande VinterGnistrande & Värmande KRAMAR till dig från mig...
LEV & MÅ!

Kommentarer
Postat av: Carola

ÅÅÅÅ jag skulle vilja hoppa in och äta av maten. Det ser så gott ut. MMmmmmmuummss!!!!! Jag gillar bilden på is-prinsessan!! Vad hon är vacker! Skulle gärna skriva mera men sonen äter mat ifrån golvet (!) och ett berg av disk väntar. Det här håller inte.

Kramar

2008-12-29 @ 14:18:03
URL: http://hajen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ni verkar ha haft det mysigt på julafton , du får hälsa alla så mycket : )

2008-12-29 @ 18:41:53
URL: http://maricecilia.blogg.se/
Postat av: Ann i Vilhelmina

Gott Nytt År till er alla!!!!! Blev så rörd när jag såg din pappa, oh vad jag längtar efter min mamma!!!! Min pappa var här över jul och det var mycket jobbigt när han åkte hem, menvi träffas väl snart igen. Han åkte alla milen hem i ett svep....över 100 mil, han är ju nästan 80!!!!! Knäpp eller cool??!!



Ha det gott Kram Ann som fortfarande vill ha klassträff i år, ok nästa år då, men var och när?

2008-12-31 @ 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0