Vem bestämmer om det är himmel eller helv.....?

Him_mark

Idag ska jag visa 10 bilder som jag tagit på min Jokkmokksresa, du får titta och begrunda text och bild...

Är det ris eller ros?
Vin eller vatten på din väg genom livet?

Jag vet att jag diskuterat ämnet tidigare men jag tycker att det aktualiseras varje vecka...

Det händer mycket tragiska saker överallt...
Det går inte att VÄRJA SIG!

Tidningar, tv och radio ger oss detaljerna....
Vi får dom oavsett om vi vill eller ej...

Visst kan man stänga av tv:n, radion eller låta bli att läsa tidningen...

MEN....

VEM HAR MAKTEN?
VEM BESTÄMMER ÖVER att det blir som det blir????

Jag vill att du funderar och diskuterar detta med dem du möter...

Kanske stämmer det danska ordspråket...
Eller????

VÄRLDEN ÄR SOM MAN GÖR DEN TILL.

Kommentarer
Postat av: Eva

Återkommer till dej idag igen... läser och funderar. Kloka tankar!
VÄRLDEN ÄR SOM MAN GÖR DEN TILL...
Ja så sant! Tänk om vi alla kunde tänka så.

KRAMAR

2007-10-17 @ 17:26:24
URL: http://cloudberrie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0