Morgonljus i Sunne!

Morgon

Idag är det inte söndag, jag vet...

JUST NU ÄR JAG LITE OFF.....det är tisdag

Kroppen har skickat många signaler på att jag inte mår bra men jag har tappert försökt ignorera det.....

Till vilken nytta???

Tror jag att jag ska få tapperhetsMEDALJ eller????

Nog om detta.....

J
ag har varit i Sunne med Lärarförbundet, fre-lör.
 En kurs med GLOBALA tankar!!!

Jag hade inte höga förväntningar men jag kan bara säga:

-Kursen var väldigt BRA!!! Även om jag hade haft höga förväntningar hade jag sagt detsamma!!!
DEN SKULLE ALLA LÄRARE GÅ PÅ!

Vi fick BYTA PERSPEKTIV flera gånger....
som du vet gillar jag det eftersom det "öppnar upp" ens egna ögon!

Bilden här ovan tog jag på min morgonpromenad på lördagen i ett folktomt Sunne.

VILKET LJUS & VILKET LUGN det var därute!
Det är så att man kan bli religiös!!

På söndag är jag kanske "mer taggad" att skriva och då kommer Fredrik Lindströms tankar att förmedlas. Jag var ju och hörde på honom för snart 14 dagar se´n!

Titta gärna på fler bilder härnedan, från min Sunne-vistelse.

Avlutar med orden...

VI ÄGER INTE JORDEN,
DET ÄR JORDEN SOM ÄGER OSS.

Stor kram från mig till dig!

LEV & MÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vilken underbar morgonbild från Sunne och inte minst de andra bilderna också. Du får verkligen tankarna att skena iväg... ja varför ska ett lönnlöv se ut på ett visst sätt?!! Du berör mig!
Kramisar

2007-10-24 @ 08:22:23
Postat av: Eva

VACKERT!
Jag tycker verkligen om att kika in hos dej och se saker ur ett nytt perspektiv. Du uppmuntrar mej att tänka till och det gillar jag.
Själv är jag ruskigt ytlig för tillfället ;) Det är mycket lek och snygga (fagra) ting i huvudet...
Fast det får man också vara ibland. I know!
Ha en underbart avkopplande söndag!
Nu ska jag bege mej ut på lång promenad och fota lite nya vyer.
Kramar

2007-10-28 @ 11:07:18
URL: http://cloudberrie.blogspot.com/
Postat av: Ann

Jag var på en föreläsning och där uppmanade hon oss att utmana barnen, att när de ritat en prinsessa tusen gånger stående att rita henne sittandes, det sätter myror i kuvudet på barnen, och på mig också. Så jag har utmanat våra bilritandes pojkar och flickor att rita bilar framifrån...och det är då inte lätt. Och en kille frågade jag efter att ha visat en flano/rim/ramsa om pirater på ett skepp, om han kunde rita ettt skepp, mendet trodde han inte och så ritade han ett jättefint skepp. Så kan det gå.
Vilket har varit din störta utmaning i livet? Så här i backspegeln kan jag klart säga att det jag aldrig skulle göra, och heller aldrig trodde mig om att kunna göra, det var att ta körkort så det är nog min största utmaning i livet. Sedan är det vä en utmaning varje dag att vara förälder!!!!

Tack för fina bilder och ha en härlig söndag. Ann

2007-10-28 @ 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0