Ett riktigt LÖNNLÖV!!!!!

Lov1

På min morgonpromenad i Sunne fanns förstås kameran med...

Jag ÄLSKAR JU ATT BYTA PERSPEKTIV!!!!

Kanske en yrkesskada, vad vet jag???

Jag är ju "bara" en specialpedagog som flummar runt i världen....

Vad vill jag säga med mina tre lövbilder???

JO, tänk alltid på att det beror VERKLIGEN på var du befinner dig då du uttalar dig...
OM VAD SOM ÄR DET RÄTTA!

Tänk dig in i situationen...
Du är elev och ombeds rita ett lönnlöv.

Hur många glada och positiva omdömen får du då det ritade lövet ser ut såsom det ser ut här ovan???
TROLIGTVIS MÅNGA!

Men om du väljer något av de två alternativen här nedan????
DÅ MÅSTE DU NOG FÖRKLARA DIG...
Kanske du också uppmanas att rita ett löv till, så att man verkligen ser att det är ett lönnlöv!!!

Vad syftar detta till????

JOO, att lära sig att se på omvärlden så att andra blir nöjda, SÅ ATT DET BLIR RÄTT!!!

RÄTT FÖR VEM?

Får du
(som elev) bättre självförtroende?

Titta vidare och fundera...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0