Vem vill gå under stegen?

Stegen

En arbetarhelg....
Har inte frågat personerna på bilden om de vill vara med så jag ritade SOLAR över deras ansikten.....
För att de är mina solar......

Det är äldsta sonen som tillsammans med sin sambo håller på att renovera radhuset de snart ska "besitta"...
Det blir fint!!!

Jag säger bara:
DET ÄR MÅNGA "KOCKAR" SOM VILL VARA MED OCH BESTÄMMA
så jag ligger lågt.....

Undvek att gå under stegen.....
Jag är nog lite skrockfull....

INGA NYCKLAR PÅ BORDET till exempel....

Nu har jag fått OPERATIONSTID
den 8 maj om inget oförutsätt inträffar
(de allra sjukaste går ju först....)
Då ska gallblåsan bort och med den de två förändringarna som växer därinne....

Skänk mig gärna en tanke!!!

Till mina kära vänner vill jag säga TACK för alla uppmuntrande ORD!
De värmer.

Skulle skriva om
LUSTBARN
&

PLIKTBARN
men jag hinner inte med det nu....
Smågrabbarna ska isäng.
Jag ska ju vara sjukskriven några dagar, så jag återkommer i veckan...

Avslutar med dessa tänkvärda ord:

När man mår som bäst
märker man det inte!

Kram till dig från mig.
Lev & MÅ!

Kommentarer
Postat av: Ann

Haj Vännen!

Ska tänka på dig.
Kram Ann

2007-05-06 @ 23:25:27
Postat av: Carola

Hej min vän!
Håller tummarna och tänker en tanke i morgon!
Kramar Carola

2007-05-07 @ 11:39:53
Postat av: Camilla K

Ska tänka på dig i morgon jag också...och jag VET att det kommer att gå jättebra! Kram C

2007-05-07 @ 18:57:54
Postat av: Camilla K

Söndag igen..och jag är här för att leta uppdatering..men icke sa nicke. Hoppas verkligen att allt gått bra och att du mår så bra som möjligt så kort tid efter operationen! Kraaam C

2007-05-13 @ 12:21:14
Postat av: Eva

Jag håller tummarna för dig att operationen har gått bra och att du mär bättre snart igen!

Jag ser fram emot att få läsa om lust & plikt barnen...

Du har alltid så tänkvärda ord!

Söndagskram från Eva

2007-05-13 @ 12:47:35
URL: http://cloudberrie.blogspot.com/
Postat av: Camilla K

Såg bara en skymt av dig på jobbet häromdan...så jag gissar att du mår skapligt bra. Väntar på uppdateringar juu! ;-)
Själv har jag fullt upp på jobbet och är knappt där känns det som....både Fronteradminutb. och Webbredaktörutbildningar pågår! Typiskt nu när både skoltidning *när jag är färdig med den tar jag tacksamt emot korrekturläsning!*, skolans brochyr, kalendarium och annat ska färdigställas!!

Ha nu en skön avkopplande helg...själva far vi runt lite i denna ordning: 1 natt i Ljungby-Danmark-Tyskland-Danmark för att sedan sova 2 nätter i Malmö

2007-05-16 @ 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0