Pussar ska inte bara delas ut under påsken.....

Puss

Avslutar den här veckans text med min bild som är tagen under LJUSPILEN....

Vad gör man inte för att tillfredsställa goda vänner????

Både Ulla och jag förevigade ögonblicket...
("Pussgurkorna"  kom inte närmre än så här och snabbt gick det....)

Eftersom både Marianne & Kristina är gifta med var sin man, kanske de tänker såsom det danska ordspråket säger:
En kyss utan skägg är som salt utan ägg!

...sååå här avslutningsvis vill jag uppmana dig att dela ut några pussar den kommande veckan
* på kinden
* på handen
* på pannan...
* på näsan......................
Du får helt enkelt använda din egen fantasi för att hitta rätt ställe att pussa på....
"Rätt" PUSS på "rätt" plats LOVAR jag blir uppskattat!!!
...och Du, det kostar inte en krona!!!!

PUSS & KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LEV & MÅ!

Kommentarer
Postat av: Lillie-Anne Bergqvist

Härliga bilder man blir glad. Vad spännande för dig att bli mormor i jul.
Hälsningar Lillie-Anne

2007-12-04 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0