Högtflygande planer????

Högre

Söndag den 1:a advent!!!

Oj, oj, oj.....SNART ÄR DET JUL!!!!

Då brukar många ha högtflygande planer...
ALLT SOM SKA HINNAS MED!

Igår var jag i Köpenhamn tillsammans med tre goda vänner.
TACK FÖR SÄLLSKAPET!!!
Vi hade väldigt roligt!!!!
Bilden här ovan tog jag strax utanför TIVOLI...
Eftersom jag är född den 13:de upplever jag att det är ett turnummer....
Mina föräldrar gifte sig visst den 13:de, köpte hus den 13:de osv....

Här nedan får du 12 bilder till från min resa.....dvs 13 bilder!!!!

Under veckan som gått har jag fått uppleva något fantastiskt!
Mitt väntade barnbarn har legat i säte, det vill säga med stjärten neråt...
Det är ju inte så bra....

Med kort varsel fick jag erbjudande om att få följa med, då detta barn skulle vändas!

NATURLIGTVIS TACKADE JAG JA!!!

Mitt arbetsplats klarar sig utan mig!!!!

Läkaren som puttade, tryckte och vred på barnet där inne i magen visste vad hon gjorde..
Hon liknade det vid att
"putta på nå´n som ska göra en kullerbytta"

Hela magen VÄLVDE RUNT!!!
HÄFTIGT!!!

Undrar vad HAN/HON TÄNKTE DÄR INNE????

sååå nu väntar vi med spänning på julafton, då barnet ska visa sig för oss...

I veckan som kommer ska jag åka tåg till ÖRNSKÖLDSVIK (ti-to)

Det är min kusin som ordnar 70-årsfest till min morbror...
DET ÄR VI TACKSAMMA FÖR!!!!
Det ska bli roligt att ses!

Min mamma och yngsta dotter ska också med på resan.

Nu vill mellansonen sitta vid datorn...
Han anser att mamman suttit här tillräckligt lääääääänge!!!!

Titta vidare på mina bilder här nedan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0