Kreativitet!!!!

64625-35

Denna söndag får bilden bli mitt halsband..

Åhh, hur intressant är det? kanske du tänker....

Det var faktiskt äldsta sonen som tyckte jag hade ett fint halsband....
Vi fotograferade det....för att ???

Ja, spelar det någon roll egentligen?

Den som känner mig vet att jag tycker om halsband och örhängen,,,
Ofta köper jag ett nytt halband som faktiskt påminner väldigt mycket om ett halsband jag redan har...

Men halsbandet här ovan påminner inte om något jag redan har.

Jag har varit i Stockholm i helgen. Vill du se bider därifrån får du kolla på mintur.se och söka på moralmamman....
Länk finns i ett tidigare inägg .....

Var inne i olika affärer och tittade på kläder som påminner om de jag redan har....
Hur kommer det sig????
Att man hela tiden söker efter det man redan har???

Det kan gälla andra situationer också, men dessa tänker jag inte gå in på nu.

Överskriften KREATIVITET kommer av att jag var inne i en välkänd "pysselaffär"...
Du vet en så´n där affär där det finns pärlor, tyger, penslar, färger, lim, band, inspirationsböcker m..m.

Jag blir helt "sjuk" och tänker på allt jag vill göra...men inte hinner...

Varför prioriterar jag inte denna kreativitet????

Det är ett val jag gör. Jo, jag vet!!!!

Lilianne skrev om val vid min dörrbild....
JAG ÖNSKAR HENNE LYCKA TILL PÅ DET NYA ARBETET!!!
Jag vet att hon är både kreativ & KOMPETENT så det förvånar mig inte att hon fick jobbet!!!

I morgon kommer alla barn till "min" skola igen så nu ska jag börja fundera på min SKÖNHETSSÖMN...
Jag vill ju inte se trött & sliten ut, på deras första skoldag!

Veckans klokord:
När du arbetat hårt för att uppnå något, bör du ta dig tid att njuta av det!

Lev & MÅ!!!
Ps. Extra GRATTISKRAM till min "sonhustru" som hunnit bli 26 år KRAM Ds.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Marianne!
Jag är tillbaka i bloggarnas värld, kunde inte hålla mej borta längre då jag saknade att kika runt hos er bloggvänner så mycket. Det blir inte av då jag inte har min egen igång.
Hoppas terminsstarten har flytit på i lagom tempo,
till skillnad från min värld av kaos...
Kram från Eva

2007-08-21 @ 22:09:23
URL: http://cloudberrie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0